В продължение на 25 години списание Reader's Digest провежда годишно проучване сред потребители във връзка с тяхното доверие в търговските марки.

То анализира 15 продуктови категории, за да установи кои марки се ползват с най-високо доверие сред потребителите в Германия.
Това, което прави изследването уникално, е, че потребителите отговарят на отворени въпроси, без да има предварително зададени варианти за отговори. Те посочват марките, които без колебание биха препоръчали на своите близки и
приятели.
През 2025 г. Допелхерц отново заема първо място в категорията “Витамини, минерали и хранителни добавки”, доказвайки, че потребителите оценяват както качеството, така и надеждността на марката.
Тази награда затвърждава за поредна година позицията ни като водещ бранд на пазара в Германия.
В тазгодишното издание на проучването, 4 000 потребители, подбрани така че да бъдат представителна извадка от населението, посочват общо 2 551 бранда. Някои от другите отличени марки са също добре познати както в Германия, така и международно – Allianz, Bosch, Nivea, Persil и т.н. Повече за проучването, вижте тук.