1897
Историята на бранда започва още през 19 в. в Лаузиц, Дрезден, откъдето младият фармацевт Алфред Куайсер тръгва в търсене на щастието и през 1897 г. успява да основе своя малка фармацевтична компания в Хамбург. Той се фокусира върху производството на продукти за здраве и грижа като кремове, течен сапун и паста за зъби. Въпреки трудните обстоятелства, Алфред успява непрекъснато да разширява компанията. Това се дължи на всестранните му таланти като бизнесмен, учен, човек с нюх към рекламата и голямо въображение.
1919
Второто основополагащо лице в компанията Куайсер Фарма е германският учен Йозеф Петер Хенес от гр. Есен, Германия. През 1919 г. той разработва оригиналната формула на днешния Допелхерц Енерготоник от билки и други естествени съставки, който всяко германско семейство познава.
1921
През тази година за пръв път започва да се разпространява емблематичният продукт Допелхерц Енерготоник. Това е и годината, в която марката Допелхерц е официално регистрирана и започва нейната вълнуваща история.
1950-те
През тези години популярността на Допелхерц Енерготоник нараства много, благодарение на силните рекламни кампании. Впечатляващият символ на марката, изобразяващ две сърца, скоро се превръща в олицетворение на жизненост и здраве за милиони германци.
1970-те
И двете компании, се обединяват под шапката на Куайсер Фарма. Още от 70-те години компанията е собственост на семейния холдинг с дългогодишна история HGDF (https://www.hgdf.de/en), централата на който е във Фленсбург, Германия.
1982
Първата телевиознна поява на Допелхерц влиза в историята на немската телевизия още през 1982 г. Стартирана в началото на 80-те и разпространявана в продължение на много години, телевизионната рекламна кампания бързо достига до сърцата на милиони и все още се помни от много потребители.
1996
Това е годината, в която продуктите на Допелхерц вече се предлагат и извън пределите на Германия. Първоначалният фокус на експортната дейност е поставен в Източна Европа.
2000
Марката Допелхерц вече не е само синоним на известния тоник. С мотото "силата на две сърца", тя влага целия си опит в разработването на нови продукти. Допелхерц се развива като една от водещите марки в продуктовите категории мултивитамини, минерали, продукти с омега-3 и растителни екстракти.
2008
Представителството в България е основано през 2008-ма година.
2011
Ново мащабно разширяване на продуктовата гама с лекарства и хранителни добавки, отговарящи на нуждите на цялото семейство.
2014
Допелхерц става пазарен лидер в категорията продукти без лекарско предписание (OTC) в Германия (търговия на дребно, дрогерии и магазини).
2016
Новите продуктови реклами се създават вече и за Instagram и Facebook, където се осъществява директен контакт с потребителите. Паралелно с търговията във физически обекти, продуктите се разпространяват и чрез онлайн платформи като Amazon.
2021
Продуктите на Допелехерц вече са достъпни по цял свят. С 6 дъщерни дружества и многобройни партньори в повече от 60 страни, продуктите на Допелхерц вече са познати навсякъде. Интернет заема една сериозна част от рекламното присъствие на бранда.
Над 550 служители гарантират, че Допелхерц е в състояние да се справи с постоянно нарастващото търсене на продукти, ориентирани към здравословния начин на живот. Наред с това, наскоро откритият и обновен логистичен център в северната част на Германия, Фленсбург остава „хъб на света“ за Допелхерц.