1. doppelherz.bg
  2. За нас
  3. Историята на Допелхерц
Как започва всичко?
1890 - 1920

1897

Историята на бранда започва още през 19 в. в Лаузиц, Дрезден, откъдето младият фармацевт Алфред Куайсер тръгва в търсене на щастието и през 1897 г. успява да основе своя малка фармацевтична компания в Хамбург. Той се фокусира върху производството на продукти за здраве и грижа като кремове, течен сапун и паста за зъби. Въпреки трудните обстоятелства, Алфред успява непрекъснато да разширява компанията. Това се дължи на всестранните му таланти като бизнесмен, учен, човек с нюх към рекламата и голямо въображение.

 

1919

Второто основополагащо лице в компанията Куайсер Фарма е германският учен Йозеф Петер Хенес от гр. Есен, Германия. През 1919 г. той разработва оригиналната формула на днешния Допелхерц Енерготоник от билки и други естествени съставки, който всяко германско семейство познава.

Официална регистрация на бранда Допелхерц
1921 - 1960

1921

През тази година за пръв път започва да се разпространява емблематичният продукт Допелхерц Енерготоник. Това е и годината, в която марката Допелхерц е официално регистрирана и започва нейната вълнуваща история.

1950-те

През тези години популярността на Допелхерц Енерготоник нараства много, благодарение на силните рекламни кампании. Впечатляващият символ на марката, изобразяващ две сърца, скоро се превръща в олицетворение на жизненост и здраве за милиони германци.

 

Основаването на Куайсер Фарма
1960 - 1980

1970-те

И двете компании, се обединяват  под шапката на Куайсер Фарма. Още от 70-те години компанията е собственост на семейния холдинг с дългогодишна история HGDF (https://www.hgdf.de/en), централата на който е във Фленсбург, Германия.

 

Култови телевизионни кампании
1980 - 2000

1982

Първата телевиознна поява на Допелхерц влиза в историята на немската телевизия още през 1982 г. Стартирана в началото на 80-те и разпространявана в продължение на много години, телевизионната рекламна кампания бързо достига до сърцата на милиони и все още се помни от много потребители.

 

1996

Това е годината, в която продуктите на Допелхерц вече се предлагат и извън пределите на Германия. Първоначалният фокус на експортната дейност е поставен в Източна Европа.

 

Разширяване на продуктовото портфолио
2000 - 2010

2000

Марката Допелхерц вече не е само синоним на известния тоник. С мотото "силата на две сърца", тя влага целия си опит в разработването на нови продукти. Допелхерц се развива като една от водещите марки в продуктовите категории мултивитамини, минерали, продукти с омега-3 и растителни екстракти.

2008

Представителството в България е основано през 2008-ма година.

Брандът за цялото семейство
2010 - 2015

2011

Ново мащабно разширяване на продуктовата гама с лекарства и хранителни добавки, отговарящи на нуждите на цялото семейство. 

 

2014

Допелхерц става пазарен лидер в категорията продукти без лекарско предписание (OTC)  в Германия (търговия на дребно, дрогерии и магазини).

Международно присъствие и близо до потребителя
Today

2016

Новите продуктови реклами се създават вече и за Instagram и Facebook, където се осъществява директен контакт с потребителите. Паралелно с търговията във физически обекти, продуктите се разпространяват и чрез онлайн платформи като Amazon.

 

2021

Продуктите на Допелехерц вече са достъпни по цял свят. С 6 дъщерни дружества и многобройни партньори в повече от 60 страни, продуктите на Допелхерц вече са познати навсякъде. Интернет заема една сериозна част от рекламното присъствие на бранда.

Над 550 служители гарантират, че Допелхерц е в състояние да се справи с постоянно нарастващото търсене на продукти, ориентирани към здравословния начин на живот. Наред с това, наскоро откритият и обновен логистичен център в северната част на Германия, Фленсбург остава „хъб на света“ за Допелхерц.